Henclewski Nieruchomości

Doradztwo dla deweloperów

Zakres usług

Usługi dotyczą części komercyjnych inwestycji deweloperskich

Twoi doradcy

Dowiedz się z kim będziesz pracował

Adam Henclewski

ekspert z zakresu nieruchomości z 25-letnim doświadczeniem

Ewa Truszkowska

ekspert z zakresu marketingu wraz z międzynarodową grupą doradców

Łączymy wiedzę o nieruchomościach z wiedzą marketingową osiągając wyjątkowe efekty.

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc

Umów się na bezpłatne spotkanie!

Zadzwoń

61 855 15 61

Napisz

info@henclewski.pl

Studium przypadku

Dowiedz się, jak pomogliśmy deweloperowi

Nieruchomość

Nieruchomość mieszkalno-biurowo-użytkowa położona w centrum Poznania przy ul. Dąbrowskiego (dzielnica Jeżyce). Biurowiec usytuowany jest przy samej ulicy, a część mieszkalna wraz z lokalami użytkowymi tworzą dziedziniec w głębi działki.

Zastana sytuacja

Problem dewelopera dotyczył wyłącznie lokali użytkowych na dziedzińcu. Po dwóch latach od zakończenia inwestycji większość lokali na dziedzińcu nie została sprzedana (776 m2), a żaden z kupionych wcześniej lokali nie został wynajęty. Była to patowa sytuacja, która całkowicie blokowała dalszą sprzedaż.

Zidentyfikowany przez nas problem

Kontekst

Głównymi atutami lokali, które zamierzał wykorzystać deweloper, były: wysoki standard i lokalizacja w centrum miasta.

Problem

Oferta trafiała do przypadkowych klientów, dla których najważniejsze było, aby lokal był przy samej ulicy. Dodatkowo brakowało oznakowania drogi prowadzącej z ulicy na dziedziniec. Brakowało całościowej i spójnej wizji dla wszystkich lokali, bo dopiero wszystkie lokale jednocześnie mogły się obronić nie będąc bezpośrednio przy ulicy.

Jak znaleźliśmy rozwiązanie

Nasze rozwiązanie

Stworzyliśmy nową – całościową koncepcję marketingową obejmującą wszystkie lokale jednocześnie. Zamieniliśmy kilkanaście osobnych lokali w jeden dziedziniec handlowo-usługowy przekuwając wadę w zaletę. Skierowaliśmy ofertę do najemców, których klienci są nieprzypadkowi (tzw. destination customer) oraz nie kierują się impulsem i jedynie widokiem witryny. Tacy najemcy nie chcą być przy ulicy, ale zależy im na prestiżowej lokalizacji w centrum miasta.

Podjęte działania

Działania brandingowo-marketingowe:

Działania sprzedażowe:

Efekt

Sprzedaż wszystkich lokali (776 m2) oraz znalezienie najemców dla części z nich.